ponedeljek, 6. september 2010

Smrt...



Visoko ponese te oblak neba,

daleč odplove te val morja,

tja, kjer duša tvoja je doma.



Ni te več na vrtu, ne v hiši,

nič več glas se tvoj ne sliši,

če lučko na grobu upihnil bo vihar,

v naših srcih je ne bo nikdar.





6 komentarjev:

Teja pravi ...

Težke in žalostne besede. Ostani močna.
In moje sožalje.

Andreja pravi ...

Sožalje :-((

blackwoman pravi ...

Hvala vama!

Anonimni pravi ...

drži se! moje sožalje
iris

Sandy pravi ...

Čeprav so verzi žalostni, je sporočilo prelepo... moje sožalje...
poglej še na moj blog, kjer te čaka nagrada...

Anonimni pravi ...

Hey there would you mind letting me know which hosting company you're working with?
I've loaded your blog in 3 completely different browsers and
I must say this blog loads a lot faster then most. Can you suggest a good
internet hosting provider at a fair price? Cheers, I appreciate it!


Here is my site: dinner for schmucks